ADMINISTRASJONSKOMITÉ  (KLUBBTENESTE) 2023-2024

Leiar:              Jostein By

Medlemmer: Reidar Gjørven (sekretær)

                        Haldor Sunde (kasserar)

                         Olav R. Faleide (innkommende president)

                        Elisabeth Sølvberg Aase (avtroppende president)

                        Kjell Opheim (leiar servicekomite)

                        

- Komiteen skal  stå for teknisk drift av klubben og legge til rette for effektive klubbmøte.

 - Komiteen skal i samarbeid med styret og omdømmekomiteen oppdatere Stryn Rotaryklubb si heimeside. Komiteen har ansvaret for at klubbhistoria vert skriven.

 - Komiteen skal støtte styret i praktisk planlegging og gjennomføring av offisielle Rotary-/DG-besøk.

 - Komiteen skal - ved kasserar som er fast medlem av komiteen, utarbeide forslag til  budsjett for 2023/2024. Før dette kan gjerast, må styret legge fram for komiteen kostnadane ved planlagde tiltak i komande driftsår. Kasserar har ansvaret for å kreve inn medlemskontigent - samt forsvarleg rekneskapsføring i tråd med lover/vedtekter.

 - Komiteen skal utarbeide forslag til søknad om momskompensasjon. Saman med styret/klubbkomiteane skal adm.kom. halde seg orientert om tilgang på prosjektmidlar i RI. Styret er ansvarleg for utforming av event. søknader.